Jak reklamovat
Chcete reklamovat zboží? Postup je jednoduchý.
1. Co lze reklamovat
Reklamovat můžete zejména:
- vadný tisk (rozmazání, špatné barvy, špatná pozice potisku),
- zaslání nesprávného produktu,
- poškození vzniklé při výrobě nebo dopravě,
- vady materiálu nebo švu.
Reklamovat nelze:
- vlastnosti vyplývající z ručního tisku nebo tisku na zakázku,
- běžné opotřebení,
- nesprávně zvolenou velikost (u print-on-demand není možné vrácení bez udání důvodu).
2. Jak reklamaci nahlásit
Reklamace se podává e-mailem:
Do e-mailu prosím uveďte:
- jméno a číslo objednávky,
- popis závady,
- fotografii vadného produktu (ideálně z více úhlů),
- zda požadujete nový kus, nebo vrácení peněz.
Po obdržení e-mailu vám potvrdíme přijetí reklamace.
3. Jak reklamace probíhá
Reklamaci vyhodnotíme ve spolupráci s partnerskou tiskárnou.
- O výsledku vás informujeme nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
- V případě uznané reklamace vám zašleme nový výrobek zdarma, nebo vrátíme peníze formou vratky na stejný způsob platby.
4. Není nutné zboží zasílat zpět
Protože jde o výrobu na zakázku (print-on-demand), obvykle není potřeba vadné zboží vracet. Součástí posouzení jsou fotografie, které dodáte e-mailem.
Pokud by bylo vrácení nutné, informujeme vás – v takovém případě je doprava vždy hrazena prodávajícím.